Til Grønland med sygeplejerske Mette Daugaard
Netværkscafeen i Kirken i Kulturcenter Vendsyssel, Sæsing, arrangerer onsdag den 26. september en spændende aften, hvor sygeplejerske Mette Daugaard vil dele oplevelser og vise flotte billeder på storskærm fra et halvt års arbejdsophold på Dronning Ingrids Hospital. Hun virkede som anæstesisygeplejerske, og var sammen med sin mand, Steen Daugaard, og deres yngste søn, Jonatan. Familien tilbragte også advents- og juletiden deroppe, hvor deres to andre sønner, Josva og Tobias besøgte dem!
Aftenen afsluttes med en servering med kaffe/te og en kort andagt.
Netværkscafeens besøg den 12. september på Hybengaarden, Sterup, hos Anette og Henrik, blev en stor oplevelse for de 25 deltagere. Annette fortalte meget levende om, hvorledes de i dag er nået frem til en meget anerkendt landskendt virksomhed, hvor de fremstiller kvalitetsvarer af forskellige frugter. Deltagerne fik serveret hybensuppe og prøvesmagte 25 forskellige produkter.
Ved tilbagekomsten til KKCV, Sæsing, serverede Netværkscafeens medarbejdere friskbagte boller med både hybenmarmelade og andre spændende marmelader samt æblekage! Hybengården i Sterup er virkelig et besøg værd!
eli


