Østvendsyssel Folkeblad

Menu

  • Forside
  • Ugens avis
  • Lydavis
  • Dødsannoncer
  • Nyheder
    • Dybvad
    • Flauenskjold
    • Hørby
    • Jerslev
    • Lendum
    • Lyngså
    • Præstbro
    • Skæve
    • Syvsten
    • Thorshøj
    • Tårs
    • Voerså
    • Volstrup
    • Østervrå
    • Sæby
    • Frederikshavn kommune
    • Politirapport
  • Info
  • Kalender
  • Tryksager
    • Vi tilbyder os med…
    • Alm. tryksager
    • Farveprint/-kopi
    • Storformatprint og skilte
    • Skal du holde fest?
    • Merchandise med dit logo
    • Hjemmesider

logo

Østvendsyssel Folkeblad

  • Forside
  • Ugens avis
  • Lydavis
  • Dødsannoncer
  • Nyheder
    • Dybvad
    • Flauenskjold
    • Hørby
    • Jerslev
    • Lendum
    • Lyngså
    • Præstbro
    • Skæve
    • Syvsten
    • Thorshøj
    • Tårs
    • Voerså
    • Volstrup
    • Østervrå
    • Sæby
    • Frederikshavn kommune
    • Politirapport
  • Info
  • Kalender
  • Tryksager
    • Vi tilbyder os med…
    • Alm. tryksager
    • Farveprint/-kopi
    • Storformatprint og skilte
    • Skal du holde fest?
    • Merchandise med dit logo
    • Hjemmesider
Sæby
Home›Sæby›Red Barnet mangler indsamlere til Landsindsamlingen

Red Barnet mangler indsamlere til Landsindsamlingen

By admin
23. august 2017
2838
0
Share:
4359236389_7da6b11ac5_o

Søndag den 3/9 holder Red Barnet landsindsamling. Brug et par timer af din søndag til at gøre en god gerning, få lidt motion og hyggeligt samvær sammen med en god veninde eller ven, dine børn eller din ægtefælle.

Igen i år samler vi ind til de mest udsatte og dårligst stillede børn i Danmark og resten af verden. Sidste år nåede Red Barnet – bl.a. med pengene fra sidste års landsindsamling – ud til 62 millioner børn i hele verden.

Maj-Britt Rosenfeldt, der bor i sydbyen fortæller: ”Det er blevet en tradition for mig og min gode veninde Bente. Vi får en hyggelig snak og god motion, mens vi samler ind, og så møder vi en masse glade og givende mennesker undervejs på ruten”. Bente, der arbejder i Vendsyssel Bank i Sæby fortsætter: ”Det er kun to timer og det gør alligevel en stor forskel for børnene – jeg glæder mig hvert år til turen rundt i byen”.

Vi mangler indsamlere – kom og vær med!
”Selvom vi hvert år har mere end 40 indsamlere, så er der rigtig mange ruter i Sæby, der ikke er besatte,” fortæller Tina Henriette Christensen, der er koordinator for Red Barnet i Sæby. ”Det er ærgerligt, for vi ved, at mange mennesker gerne vil bakke op om børnene. Derfor håber vi, at vi kan få de voksne sæbynitter med ud at samle ind i et par timer. Tag din veninde, mor eller far, svigermor, mand eller børn med ud på en rute – det er faktisk rigtigt hyggeligt, og det tager kun 2-3 timer!” slutter Tina.

Mange lokale bakker op
Indsamlerne kommer hverken tørstige eller sultne hjem fra landsindsamlingen: Der er frugt fra Rema1000 og kage fra Håndsværksbageren i Sæby til alle indsamlere! SparNord står klar med kaffe, te og kakao efter indsamlingen.

Læs hele ugens avis:
https://oestvendsysselfolkeblad.prenly.com

0
Shares
  • 0
  • +
  • 0

Ugens avis samt avisarkiv

Søholt
Hejslet
Elektrikeren.png
Hjemmeside
Onlineannonce
MCC.png
MCC.png
Baggsens Begravelsesforretning
Lundholms Auto Autohjælpannonce
Hjemmeside3
Jørgen Larsen annonce_02
Hjemmeside
FOF bannerannonce
Flauenskjold vinter
Hjemmesideannonce
Let-Køb Hørby
RSJ El-teknik Hørby
Maler Lajla Frandsen
KK-Import.png
Spar-D.png
NordjyskTeltudlejning.png
JerslevAuto.png
JerslevAuto.png
SbyProdukt.png
Affaldssortering.png
Zoneterapi i Stagsted
Nedergaard.png

Følg os på Facebook

Østvendsyssel Folkeblad

Industrivej 12
9750 Østervrå
Tlf. 98 95 18 81
E-mail: avis@oestvend.dk

Annoncebetalt indhold

© Copyright Østvendsyssel Folkeblad