Julefest i den Kommunale Dagpleje i Hørby/Dybvad
Juletræet stod klar og der duftede af æbleskiver i hele legestuen og alle børnene var klar til at holde julefest og danse om juletræ sammen med forældrene og dagplejerne forleden og nissemor var også kommet på besøg i legestuen.
Der blev danset og sunget til alle trængte til kaffe, saftevand og æbleskiver.
Efter at man havde siddet og hygget sig ved bordet, blev der danset og sunget lidt mere og nissemor havde en lille overraskelse med til alle børnene – det var en god formiddag for alle og det var temmelig trætte børn, der skulle puttes lidt senere.
Jo-Jo


