Gavlmaleri i Sæby på pause eller aflyses

Østvendsyssel Folkeblad kunne i begyndelsen af april i en forsideartikel med farverigt foto berette, at der nu var givet grønt lys til, at kunstmaler Steen Karlsen fra Frederikshavn snart kunne tage fat på udsmykningen af gavlen i Grønnegade nær Torvet i Sæby. Planerne var klar. Imidlertid har tingene udviklet sig i en anden retning.
Indehaveren af ejendommen har, efter hvad Østvendsyssel Folkeblad erfarer, besluttet sig for at afhænde bygningen. Det betyder derfor samtidig, at gavlmaleriet enten sættes på pause eller helt aflyses.
Notabene

