Concentus i topform
Tirsdag aften emmede en næsten helt fyldt kirke i Østervrå af god musik og glade gospeltoner.
Koret Concentus har sidst besøgt Østervrå Kirke i 2009 og det må siges at være et behageligt gensyn.
Flere gode solister leadede på skift igennem et bredt repertoire af sange lige fra calypso til ballader og mere traditionelle gospelsange. Så de høstede stort bifald fra et stående publikum flere gange i løbet af koncerten.
Koret, der består af ca 20 sangere + et 4 mands orkester, er en del af KFUM og KFUK i Distrikt Nord og er hjemmehørende i Hjørring, hvor de øver hver onsdag aften. De har i en periode ligget lidt brak p.g.a. orlov og sygdom, men nu er de altså tilbage og i tirsdags var de i topform og er i den grad klar til at give koncerter igen.


