Tak for hjælpen til de grønne hold
Det er blevet en hyggelig og god tradition, at Østervrås to hold af frivillige havefolk hvert år bliver inviteret til lidt godt til ganen, som tak for hjælpen.
Det er guld værd at råde over ikke mindre end to hold frivillige ”grønne mænd”, når byens grønne oaser skal holdes ved lige. – Det er dejligt, at vi trygt kan stole på, at græsset bliver slået, buskene trimmet, stierne holdt og meget mere, lyder det fra formand Birthe Løgtved. Det er en kæmpe stor hjælp, og vi håber, at alle dem, der færdes i områderne sender en venlig tanke til de grønne arbejdsfolk, når de oplever, at tingene bare er i orden. Det gør vi i borgerforeningens bestyrelse!
Bordet var sidste lørdag dækket i de nye mødelokaler i Østervrå Idræts- og Kulturcenter, hvor det blev til et par hyggelige timer med god mad og drikke.
ÅB


