Kommunemesterskab i Petanque
I lørdags afholdte Præstbro Petanque Klub det årlige Kommunemesterskab i
Petanque. Der var mødt 30 spillere op. Vejret var meget omskiftelig med sol, regn og blæst. Der blev spillet fem omgange, og så blev vinderne fundet.
Vindere blev Kate Rafn og Lykke Sørensen fra Hørby Petanque, som deltog forførste gang. Nr. 2 blev Karen Pedersen og Jørn Sørensen fra Østervrå, nr. 3 blev Inger og Bjarne Hansen fra Skæve, og nr. 4 blev Ketty Mortensen og Niels Spangsberg fra Præstbro.


