Ulvetime i Torslev Kirke
I sidste uge var der ulvetime i Torslev kirke. Temaet var høst og Johnny fortalte om den største gave. Det var populært, at han startede med at give alle børnene en lille slikpose i gave, men de kunne godt se, at det ikke var den største gave, man kunne få. Med hjælp af tegninger og samtale, kom alle frem til, at livet og kærligheden er de største gaver. Der var stillet langbord op til pølser og brød til alle de fremmødte.


