Når musikken bare er bedst, hvis den er høj

Patruljen måtte den 24. marts et smut til Winkelsgade i Dybvad, hvor naboerne omkring midnat var blevet trætte af at høre på meget høj musik fra en af nabolejlighederne. Naboernes henvendelse til den musikglade nabo havde ikke givet resultat – der blev stadig spillet meget høj musik. Patruljens vejledning om at skrue ned for musikken blev efterkommet af den musikglade beboer.

