Mange kiggede forbi Lerhulen
Det lille keramikværksted Lerhulen i Østervrå indledte efterårsferien med at holde åbent hus. Mange benyttede lejligheden til at kigge forbi, og de fleste blev også fristet af de fine ting i keramik fra Ulla, Britta og Mette, glas fra Jytte Brinkmann, smykker fra Bente Andersen og pileflet fra Birthe Nielsen.
Vejret var fint, så der blev også lejlighed til at tænde rakuovnen, så man kunne se, hvordan sådan en brænding foregår.
Der var kaffe på kanden og Ullas hjemmebagte kage, og så blev der også tid til en lille hyggesnak.
ÅB


