Ladywalk 2026’s næststørste hold

Østervrå: Mandag den 18. maj drog en flok friske kvinder fra Østervrå til Frederikshavn:
Det var den årlige Ladywalk der var målet for turen.
Velankomne blev alle iklædt årets Ladywalk T-shirt og sendt ud på gå ruterne. Den smukke sommeraften gjorde det ekstra hyggeligt at komme rundt på ruterne.
I løbet af gåturene blev der snakket – meget.
Det var i år 25 års jubilæum for Ladywalk. Overskuddet er alle årene gået til forskning i kvindesygdomme.
I år gik det til Hjerteforeningen og Endometriose Fælleskabet.
Østervrå var igen i år det 2. største hold. Kom med på gåturen næste år den 31. maj, så vi kan blive det største hold.
Stor tak til Solveig og Bodil der sørgede for det praktiske omkring tilmelding og samkørsel.

